onsdag 30 september 2009

Låtar att lyssna sönder!

Vi har dem allihop - favoritlåtarna man lyssnar på om och om igen tills man blir helt trött i huvudet. Jag tänkte tipsa om några av mina favoriter jag haft på repeat mer än en gång.

Den första är Erik Hassle och hans Don´t bring flowers when I´m dead.



Den andra är låten 99 problems av Jay Z från skivan Black album. Grym video (något tveksam text dock...) och en låt som man bara lyssnar på om och om och om och om igen.



Den tredje låten heter Hip hop med Dead Prez från albumet Let´s get free. Det är en av de låtar jag hört absolut flest gånger i mitt liv. Jag hade svårt att välja mellan den låten och remixen på Dead Prez-låten Hell Yeah med Jay Z (som också rullat om och om igen i min iPod). Här kommer Hip hop iallafall:



Har du några favoritlåtar du lyssnat sönder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar