söndag 3 juli 2011

Bokkalas!

Galen i fantasy? Eller science fiction? Eller skräck? Eller serier? Eller cosplay? Eller... ja det kanske var det, men det är en hel del. Allt det där, både kring böcker och filmer och författare, kommer det nämligen cirkulera kring då Science Fiction-bokhandeln i Göteborg firar 10 år i nästa vecka!

Jubiléet börjar imorgon (måndag) och det verkar som att de kommer ha ett hejdundrande kalas, så bra att jag var tvungen att avsluta min semester för en stund för att skriva och tipsa om det för er. Och det är gratis att hänga på såklart. (Sen ska jag erkänna att jag brukar få vissa shopaholic-tendenser inne på SF-bokhandelen, men det här kan vara ett bra tillfälle att lära sig att kontrollera sig.)

Kalaset håller på under hela veckan, och är indelat i olika temadagar, kolla in deras hemsida för mer info om vilken eller vilka dagar ditt favorittema är på tapeten. Det går också att kolla in Facebook-eventet.

Nu går jag åter tillbaka på semestern, och gnuggar händerna i nöje över den kommande veckan på SF-bokhandeln. Jag hoppas vi ses där!

//Liza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar